fredag 17 februari 2012

BODYATTACK...


Grymma Instruktörer..Camilla & Anna-Lena...




Tyckte det var dax att testa Bodyattack efter ett uppehåll på
över två år...Mina fötter fixade inte träningsformen då jag fick
inflammerade fästen i hålfoten...

Vilket SVETTpass alltså!!! Full fart från början till slut och super
duktiga instruktörer som håller tempot uppe o levererar från sekund
ett...Man väljer själv hur jobbigt man vill att det ska bli...Och det bästa
är att det finns alternativ till varje övning om man tex inte fixar de höga
hoppen eller om man har någon form av skada...

Här kan man snacka om att få upp flåset och svetten dryper när man
jobbat sig igenom det otroligt fartfyllda passet...

Gick helt ok för mig och såg till att inte jobba för mycket på tå och
hoppas nu att mina fötter fixade det för jag VILL ha mer ATTACK tack!!!




Bodyattack körs på måndagar kl 19.00 så TESTA!!!


CXworxinstuktören Susanne var på plats...




Ikväll var det Fredagsmix på Gymmix vilket innebär att vi har olika pass varje
fredag och tänk vilket härligt avslut på veckan och vilken start på en helg... så det
är bara att haka på och vi kör 17.30...Man kan kolla på hemsidan så man vet
vad som körs just den fredagen...

Mathilda med vän gav järnet...kolla höjden på knäna!






Åhej! Ulrika far som en raket uppåt!!!










Tack för ett härligt pass Anna-Lena och Camilla!!!

1 kommentar:

  1. Helt underbart pass! Tack för det Anna-Lena och Camilla. Går det inte att retuschera ett av korten? Hon ser så förbaskad sur ut :-)

    SvaraRadera