tisdag 28 februari 2012

+ 7... Hundra Procent Vårkänslor...





Vilket väder...Det droppa inte från taken i dag utan det rättare sagt 
rann och solen stekte som bara den...Sista snön från taket har landat 
med ett splash i backen och den var tyngre än någonsin att skotta bort...

Tillbringade dagen i ett soligt Hudik men mest inomhus då jag plöjde
igenom stadens alla butiker på tre timmar utan någon större framgång..
Men hade två saker på min lista och dom kom med hem och så blev
det några kassar åt barnen...Så bra med en tonåring då vi kan dela på
kläderna numera ;)

Kvällen har spenderats som alla tisdagar i Färila sittandes på en sadel
och trampat så svetten lackat...Benen kändes fräscha trots en mils löpning
igår men aningen stel i ljumsken jag sträckte förra veckan...Orkade t.o.m
vara med i några spurter och det har inte tillhört vanligheterna den senaste
tiden men nu har jag mer ork när jag slipper spinna  två timmar dagen innan...







Nu dags för sängen för imorgon nalkas jobb o lutar mot ett pass BodyPump
med Alf...

Gonatt där ute :)


Shorts och nylonisar är en klockren favorit!













3 kommentarer:

  1. Tack! Kanske lite väl många Carina där men när man har brådis och inte tid att skriva så drygar man ut med bilder sk "Egobilder" Hahaha!!!

    SvaraRadera
  2. Gillar egobilder. :D Kul att du nämnde det där med shorts och nylonisar. Tycker själv att det är klockrent och använder det vid träning och som vanlig klädsel. Gillar stilen skarpt.

    SvaraRadera