torsdag 31 maj 2012

CROSSFIT...








Vaknade tack och lov med mindre smärta i ryggen men önskar fortfarande man kunde köpa reservdelar till kroppen på Team Sportia...Lite orolig hur man skulle fixa passet på Pace men jag var beredd att göra ett försök...Laddade med frulle och sen drog man iväg så där härligt förväntansfull men samtidigt lite nervös för vad som skulle komma...Tankar som...Kommer jag fixa det? Kommer jag svimma snurrade runt i huvudet...






Med mig hade jag ett härligt gäng med taggade brudar och instruktören Oskar...Vi började med uppvärmning i 10 minuter och redan där kom pulsen...Sen en snabb genomgång på varje station...Kan bara säga att det var ingen barnlek men alla fixar det efter sin egen förmåga...







Vi körde 45 sek på varje station och 10 sek mellan varje byte så tempot var högt och svetten spruta redan efter tre stationer...Så höll vi på i 15 minuter och det kan låta lite men JÄSIKEN vad det kändes...Sen en välförtjänt vila på 3 minuter och sen på det igen...











Väl "klar" som jag trodde så pyttsade jag i mig en hel proteindrink och då säger Oskar lite fint att det var dags för BURPS!!!! Varnade alla för att den kunde komma upp men jag såg till att den stannade där den befann sig ;)

När timmen var över så var vi alla nöjda men totalt utmattade precis som man ska vara och jag tackar Oskar för ett bra pass och så härligt att någon skriker och puschar mig för en gångs skull!!!



























YES we did it!!!





I samma minut som Oskar lade ut på Pace hemsida att han kör tis och tor 12-13 nästa vecka så bokade jag in mig på tisdagens pass utan att tveka!!!

TACK för en genomkörare!!! Och grymt bra jobbat av oss som var där!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar