torsdag 10 maj 2012

Nionde maj1998...


Klockan 08.39...3385g och 51cm lång såg vår Julia dagens ljus och sina
föräldrar för första gången...En dag som förändrade våra liv och då till
det bättre...Tacksam för varje dag vi får med henne och ett STORT
grattis till dig "Smulan" på din dag!!! Hurra!!!




På BB några timmar gammal...



































Väckte fjortonåringen med sång och paket på sängen...Hon brukar
sällan vara så glad att se oss den tiden på morgonen men idag sken hon
upp som en sol...








Äntligen får jag ha min Kronan för mig själv



Efter allt hurrande var det dax att masa sig ner på Pace för ett stationstränings-
pass med Jea...Vi ställde i ordning 6 stationer och körde tills vi i princip stupa...
Lade till tre nya övningar idag och prövade på dom redan igår och kan säga att
dom tar då jag har en grym träningsvärk nu...




Jea kör kettlebell...




Axlar och biceps får en omgång...








Gör ett V med benen och ihop..







Sneda bendrag...


Och en rak emellan...


Kvällen bestod av födelsedagsgäster och en massa fika och sen drog Anna och
jag på bio för att se Titanic i 3D...Skojade friskt om att sno med sig brillorna hem
och sagt och gjort så ligger dom hemma på hallbyrån av misstag...Med svansen
mellan benen får jag fint åka och lämna tillbaka dom imorgon :)

















Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar