onsdag 23 maj 2012

Sol Sol Sol Soooool....


What a day!!! Inte ett moln så långt ögat kunde nå...Solsäng istället för solstol och många timmar spenderades i den med undantag för en snabb innelunch...Solen tog kan jag lova och FÖRLÅT Anna F för att jag inte inhandlat solkräm för nyllet...Lite ajkänsla i pannan så det får bli skuggan eller solhatt på imorgon :)

Har även hoppat studsmatta men när man är närmare fyrtio så kan jag lova att man blir lätt yr i knoppen av sånt hoppande men SKOJ som bara den och dessutom får man en himla massa magmuskler pga alla skratt...Jag fotade Lea och hon ville i sin tur fota sin mamma...Grejen var den att hon skulle ligga och fota under ifrån när jag hoppade och tror att kameran och hon flög lika högt som mig så hon lyckades fånga mig sådär...


Lea kan det där med att hoppa snyggt...







Men lite sämre på att fota...


Kvällens spinnpass var för mig en plåga fast oerhört skoj...Lite svårt att köra på i spurterna
när benen "surnar" efter några sekunder men jag hakade på i alla utom en och det tackar jag
mina underbara deltagare för...Ni fick mig att orka det där lilla extra ikväll...Ett pass kvar nu
och sen är det uppehåll och då ska jag börja finslipa det kommande passet...Ska bli skönt med ny musik och nya banor...


Det var varmt även i "bunkern" ikväll...




Dripp dropp lixom...


Sen raka vägen ner på Pace för snabb överkroppsstyrka med Jea...Snabb och snabb...Vi ökade på till tre omgångar ikväll och det kommer nog kännas imorgon...Bättrade även på "rutorna" som lyser med sin frånvaro men fy den som ger sig!!!!!!!!!!!


Sen landade man i soffan lagomt till Eurovisionmys med familjen...Tycker dom ryska gummorna är för söta...Kan inte låta bli att tänka på Mishas farmor som gick bort för några år sedan och hon var en fantastisk människa som kom mig nära...

Gonatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar