torsdag 31 maj 2012

HATE PAIN...


Igår var det dags igen...Min skada i ryggen kom tillbaka som en käftsmäll, oförberett, snabbt och smärtsamt...Just sådana här gånger man vill skrika högt och helst en MASSA fula ord...Jag ska nog åka till Sandviken för lite hjälp och råd för det här börjar bli otrevligt...FJÄRDE gången på två månader det smäller till och nu får det vara nog...






Varit i Färila på personalmöte under dagen och passade då på att ta ett löppass med Cilla som slapp åka till Måga...Vi körde på en kortare runda då vi sprang på asfalt och så ökade vi farten...Hon kämpade på väl och hon imponerade på mig med tanke på att det var andra gången på väldigt länge hon sprang...Ska få henne att ÄLSKA löpning...Vi ska nu träffas två gånger till veckan och sen drar jag utomlands i tre veckor och hon har fått några mål att nå under tiden jag är borta...Ska bli spännande att se hennes utveckling...









Kvällens happening var ett besök till min fina underbara vän Anna och hennes Olle...Och vad får man se när man stövlar in??? Jo en nakenfis i badet med otroligt gosiga veck precis överallt...Man kan inte låta bli att älska varenda millimeter av den gossen...

Blev nån timme i soffan med kaffe och en massa djupa samtal om allt som hör livet till...Lilla Olle han satt så fint brevid med benen i kors och kolla på ett av sina favorit program, gissa vad???? Jo Pär Morberg och hans matlagning...Säger bara sådan mor sådan son ;)






Hann även med en blixtvisit hos fina Vickan och sen raka vägen hem till mina vänner Ipren och Alvedon...Hoppas på att vakna återställd då jag har ett inbokat crossfitpass på Pace men det är ett önsketänkande...Jag åker dit och gör så gott jag kan och får hoppa allt som gör ont helt enkelt...

Gonatt!


2 kommentarer:

  1. Tack Stefan! Känns faktiskt lite bättre än igår o nu efter ett crossfitpass så är det bara att vänta o se...Men snart blir det vila :)

    SvaraRadera