tisdag 15 maj 2012

Tröttmössa...


07.15 vaknade man och skulle vara på plats i Färila 08.00...Behöver jag
förklara min morgon? Nä tänkte väl det...Men två minuter över var jag på
plats, redo att ta tag i alla härliga avlopp och kalkbelagda duschväggar...
Det bästa med att göra sånt tråkjobb är att man får tid att tänka och många
tankar blir det...

Slutade vid tre och for hem...Skulle ha åkt upp vid fem igen för att köra spinning
men lät min kollega Nicklas ta det passet för jag ville umgås med min sambo som
kommit hem och så var jag hyfsat trött...Men efter god mat och lite vila så var jag
som på nytt född och drog ner på Pace...







Missar man spinningen (Förlåt alla deltagare men nästa tisdag ses vi och kör sista
passet för terminen) så får man sota med 40 minuters intervallträning på crosstrainern...
Kändes så skönt efteråt...Men inte tillräckligt slut så imorgon hoppas jag hinna med
Alfs Bodypump kl 18.00 på Åsen...Så kom och kör på ni med!


Körde även lite styrka...rätt ensam där ikväll...


Ansiktsbehandling står på morgondagens schema...Gruvar mig lite då jag tycker det är
känsligt när någon synar ens hud på så nära håll...Lampan riktad i nyllet och varenda
blema syns och för att inte tala om alla RYNKOR man samlat på sig i snart FYRTIO år!!!
Hua...stackars Anna! Men jag ser fram emot den då jag inte gjort en ansiktsbehandling på
väldigt många år...Självklart är kameran med och dokumenterar alla mina skavanker och
ett face without makeup och så kommer ni naturligtvis få se Julias Shellackbehandling...


Kvällen har sen tillbringats i ryggläge med bästa tidningen i mina händer....











Nu säger jag gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar