måndag 14 maj 2012

WeekendWork...


Fredag till söndag har jag tillbringat stor del av min tid på simhallen...I vanlig ordning
har man krängt toast, piroger, städat, servat och släckt en "brand" i en bastu och blivit
tokig på små huliganer som utmanar ödet med att slänga muffinspapper på agregatet...
Det var rättare sagt min kollega Emil som räddade situationen med att snabbt vira ut
vattenslangen och fick läget under kontroll...Ungarna slängde vi ut såklart och brandlarmet
gick tack och lov inte igång...

På söndagen fick man besök av en Gymmixkollega som bara måsta fotas i vår urläckra
badmössa som fröken Gårå beställt hem...Katharina blev överförtjust och fick agera modell...
Har utsett henne till Årets badbrutta och ni kan beskåda skönheten här nedan...










Visst är hon LÄCKER!!!





På lördagen blev man utslängd från hemmet då 14 åringen bjudit hem ett gäng kompisar...
Klurade på vart vi skulle ta vägen och min sambo föreslog en middag på Kick Saloon så
nu hoppas jag på att bli utkörd varje helg ;) Fick sällskap av min vän Camilla och hennes
sambo Peter...Åt gott och njöt av rött vin och godaste efterättsdrinken jag någonsin prövat...
Den var som gjord för just mig...Så där sliskigt söt som jag bara ÄLSKAR...




















Trött efter helgens jobb men krafter fanns kvar för en timmes hårdkörning BP med ett
gäng uppe på Åsen...Åter igen utmanade alla på utfallen och dom gör det så bra!!!
Fick sällskap av Camilla att leda passet och tycker vi är bra synkade med undantag från mina
småmissar då jag lämnat halva hjärnan hemma...Den halvan som missade treettorna på
uppvärmingen men vad gör väl det om hundra år ;) Men man blir bara så irriterad på sig
själv när man kommer av sig...Men sen kom flytet och vi körde så svetten dröp, musklerna
krampa och mjölksyran var uppe på 100%...Nu är det endast två söndagar kvar av den här
terminen och jag kommer verkligen sakna söndagsgänget men nu ska batterierna laddas och
nytt pass nötas in och sen så ses vi igen i augusti...













Fotade lite på passet innan som bestod av CXworx...










Så skoj att Karina kom och testade på ikväll...Inte bara ett pass utan TVÅ!!!!










































Sen bar det iväg hem för en välförtjänt kväll i soffan med mina underbara flickor...
Pappan befinner sig i Moskva två dagar så det blev tjejmys med Mexicomacka och
GODASTE kakorna...Någon nyhet från Marabou som var outstanding!





Godnatt från mig!

2 kommentarer:

  1. Ser alltid fram emot att få läsa något nytt på din härliga blogg! Du ger så otroligt mycket inspiration och energi! :-)

    SvaraRadera
  2. Dom där raderna gör mig MYCKET glad och får mig att vilja fortsätta blogga...Kram till dig

    SvaraRadera