tisdag 1 maj 2012

Maj härliga maj...


Valborgsmässoafton avjöts på altan med gott vin och tänd brasa då det inte blev
någon kasa här i området...Fick besök av vänner och sedan rundades kvällen av
hos våra goda grannar...

Maj kunde inte börja bättre..STRÅLANDE solsken och värme...Nu börjar det gröna
komma och man känner att sommaren är nära...Sambon har målat trallen och hjälpt fam
Bergström med att snickra ihop en terass och jag själv har lapat sol iförd bikini och servat
med iskall Cocacola till en svettig byggare Bob...Mycket fin arbetsfördelning enligt mig..

För tillfället käkar jag Ipren och Alvedon som smågodis...Smörjer ryggen med
Voltaren och ber ständigt sambon om massage...Faktiskt känner jag mig bra efter
fem dagars vila förutom ett crosstrainerpass i söndags...Så ikväll var det dags att
testa ryggen...

19.00 och jag var redo...Pump skulle bli min utmaning...Bestämde mig för att köra med
låga vikter så jag inte rev upp skadan ännu mer...Gick hyfsat fast det kom en brännande
känsla vid skulderbladet men hoppas det stannar där och inte blir värre för jag orkar
inte med skador mer...Kan bara säga att det är hur jobbigt som helst psykiskt att
minska på vikterna när man äntligen känner att man kommit dit man vill men what to do
lixom :(






Kan verkligen rekomendera dessa byxor från Stadium...Så otroligt sköna och dessutom
så läckert färgglada!!!






Hade två starka karlar på varsin sida av mig på passet ikväll och gudars vad så dom tog i...
Och när Anna-Lena Wall kör så kan man inte göra annat än just ta i ...VILKEN energi och
så härligt att hon bjuder på sig själv och levererar så man blir så jädrans HAPPY!!! Tack!


Anders öser på med 22 kg bröst!





Tomas matar på...




Väl hemma så serverades grillat och jag känner mig som oftast OTROLIGT bortskämd
av min underbara sambo...Nu soffan och ETT KILO godis! Livet är FANTASTISKT!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar