fredag 4 maj 2012

Sköna Fredag...


Äntligen en lååååång sovmorgon...Uret stod på elva noll noll när jag slog upp
mina pigga blå...Tänk om man kunde vakna så varje morgon, känna sig helt ut-
vilad och redo för en ny dag...

Har inte gjort många knop på förmiddagen då jag har träningsvärk from hell!!!
Ni som känner för att få en dos av den kan anmäla sig frivillig till Anna Mårtensson
för skottning av singel ;) Allvarligt talat så vet jag inte hur jag ska ta mig igenom
kvällens Pump...Men med min envishet så ska jag fixa den!!

Fredagen skulle kunna ha varit betydligt skönare med tanke på vädret...Man blir så
less på denna kyla...I södra Sverige blommar det och massor med härliga plusgrader...
Men jag har nått att se fram emot för om TRETTIOSEX dagar så åker jag och min
familj till Turkiet i hela TRE veckor!!! OM jag längtar!


Hotell Concorde i Lara...




Sunshine!
























Ha en underbar helg!

2 kommentarer:

  1. Djupt besviken att ingen anmält sitt intresse än. Men men, mer singel över till mig och förhoppningsvis snyggare axlar lagom till linnesäsongen =) Superbra jobbat idag! Som vanligt. Nån värre träningsvärk märktes inte av. Tack för härlig start på denna helg - skål ! =)

    SvaraRadera
  2. Förstår det Anna ;) Men som sagt VILKA överarmar du kommer att stoltsera med när linnet far på!!! TACK för att du kom och körde på och du gör det som vanligt så bra!!! Trevlig helg fina du <3 Och skål på dig!

    SvaraRadera