torsdag 17 maj 2012

17 maj 2003...


Vaknade vid sju tiden och märkte att allt inte var som det skulle...Trodde vattnet
gått men det visade sig vara en blödning och att Lea bestämt sig för att komma till
oss två veckor tidigare...Tog bilen in på akuten och där blev det ambulans till Hudik...

Misha fick vänta in min mamma som var i stugan 6 mil bort så man kände sig lite vilsen
utan honom vid sin sida...Men han kom till BB dryga timmen senare då jag hade skyttetrafik
till toan mellan värkarna...Epidural lades och allt blev så där underbart...Sen en stunds vila
och timmarna efter kom hon...Vår fina UNDERBARA lilla flicka som nu blivit stora tjejen...


Liten blir stor...












































Idag en go NIOåring...









Lea förväntade sig sång och paket på morgonen så vi var tvungna att kliva upp långt innan sju...Yrvaket satte hon sig upp med stora ögon och med ett härligt léende på läpparna...När man såg på henne så undrade man samtidigt vart alla åren tagit vägen? Hon är inte den där lilla Lea längre utan stora tjejen lixom...Lite skrämmande att åren går så fort men så är livets gång...

Lea var såååå nöjd över sina presenter men tror att hon var extra nöjd med en...Hon hade önskat sig en sån där liten sparkcykel men vi hittade en lite lyxigare variant på Team Sportia som hon susat fram på under dagen...





Besök hos Anna idag igen...Julia fick sin shelllack-behandling...Hon valde fransk
manikyr och det ser så fräscht ut...







Kvällens motion bestod av BodyPump på Åsen och ikväll pressade jag mig själv en aning...
Blev ökning på benböj, biceps, triceps och bröst så imorgon förväntar jag mig att det ska
kännas...Kul att se så många där trots att det är en vecka kvar av terminen efter den här...


Gonatt och är så fantastiskt stolt över vår fina Lea och grattis till dig vårt ÄLSKADE hjärta!

1 kommentar: