onsdag 9 maj 2012

Love Life Love my Family...


Den här dagen för 14 år sedan så var jag i Hudiksvall för att vända på vår fina
Julia som bestämt sig för att hon ville möta livet med rumpan före...Men mamman
var inte riktig med på det så vi snurrade tösen ett halvt varv...Idag var jag där av en
annan anledning...För att förse min ljuva flicka med paket i alla former och färger...

Kom på mig själv efter en timme att jag fortfarande inte tittade på det jag var dit för...
Jag tyckte nämligen att mamman som fött fram underverket också skulle belönas ;)
Blev lite shopping inför utlandsresan och lite annat men såklart så ägnade jag resterande
tid att finna det som kommer göra min blivande 14 åring tokglad...




Strandväska 150:- Intersport... Bikini HM 240:-...Brillor GinaTricot 79:-




Vit blus GinaTricot 249:-...Orange kofta HM 98:-...Stickad tröja LOGG 199:-...Linne HM 79:-...


Måste bara få visa mina såååå UNDERBARA jeans i baggystil som jag köpte
på Fifty tidigare...Dom är så där fantastiskt mjuka och är helt klart mina favoriter
nu...


Här med nya linnet...




Och nya koftan...


Ett taggat gäng mötte jag upp i Färila ikväll...Två veckor sen sist och då skulle dom
inte få ligga på latsidan...Men som alltid levererar dom så jag blir nöjd..Bara älskar
när man hör hur slut dom är och kinderna blossar och svetten dryper...Dagen till ära
så deltog det två Loosbor och hoppas att dom var nöjda med passet och instruktören ;)























Sopade i mig en proteindrink för att sedan sluta upp med Jea på Pace för en genom-
körare...Vi slet på i vanlig ordning för att sedan testa oss fram på allt det nya...Många
skratt och lite gnäll från mig...Skulle så stort demonstrera hur man använder kettlebellsen
och lyckades i hög fart träffa smalbenet AJAJAJAJ!!!! Kan lova det såg ut som om man
placerat ett plommon där så nu ömmar det rejält...Bör nog be Oskar och Tony visa how
to do annars kommer det sluta illa...

Nu ropar sängen för imorgonbitti ska vi upp och sjunga med fina stämmor för vår finaste
Julia som jag ÄLSKAR och ÄLSKAT i 14 år...Du din syster och din pappa är ALLT för
mig! 

Gonatt...













2 kommentarer: