tisdag 29 maj 2012

Ljusdal Färila Ljusdal...







Idag har jag haft en sån där dag då man gjort absolut ingenting...Gått med myskläder, skitigt hår och inte ett kajalstreck i nyllet...Love days like that!

Men tisdagar innebär en tur till Färila och ett tufft pass på cykeln...Ikväll avverkade jag den sista timmen för den här terminen och tack till er underbara deltagare som kommer på mina pass vecka efter vecka och trampar på och kämpar in i sista sekunden i varje tokjobbig spurt...Ni gör det så himla bra!!!

Mitt spinnpass började 18.00 och 19.00 skulle jag vara på BodyPump på Åsen...Så man kände sig aningen stressad när man snurrade  igång hjulen...Men vi körde på i lite snabbare tempo och var klar till 18.45 så väl uppe ur bunkern hade jag 10 min på mig...HJÄLP! In i bilen och tippade i mig proteindrinken och gasen i botten...Jag låg nog lite över gränsen till laglig körning på vissa streckor men allt för att inte missa svettigt jobbiga benböj ;) Var på plats exakt när ca 45 sek återstod av uppvärmningen och någon sådan behövde jag verkligen inte...Pustade ut och upp med stången på ryggen för att åter igen få upp pulsen!!!











Direkt efter blev det en tur ner på gymmet för en snabbvisit bland de tyngre vikterna...Men det blev en hel del surr när jag träffade på energiknippet Carro och Sara som födde sitt andra barn för EN MÅNAD SEN!!!!!  Hon vill så gärna komma igång med löpningen och det kan jag förstå men jisus att hon orkar!!! Kommer kalla henne SuperWomen f.o.m nu ;)


Sara & Jag... Lila & Gul ;)


Efter några timmars träning så kurrade magen REJÄLT!!! Ett snabbt stopp på Coop och jag hade allt jag behövde för en lyckad kväll...


Kesella med hallon....sallad och givetvis en påse choklad...


Gonatt!



2 kommentarer:

  1. Man blir alltid så glad av att träffa dig på gymmet Carina:) Sprudlande glad är du jämt!:D

    SvaraRadera
  2. Men tack det samma fina du!!! Du gör mig ännu mer sprudlande nu!!! Kram till dig Carro!

    SvaraRadera