söndag 6 maj 2012

Sweet SUNday...


Idag har vi legat och dragit oss länge...Gårdagen bjöd på ett sent besök på
Garvarvägen hos fam Persson...Trevliga människor många skratt och gott rött vin...

Ikväll är det ÄNLIGEN dax för BodyPump!!! Terminen börjar lida mot sitt
slut men tur är att Alf kommer köra sommarpump...Man känner att man inte är
riktigt beredd på att förlora det man byggt upp under månaderna som gått så jag
kommer ABSOLUT delta under juni och juli...Hm...iaf en vecka i juni kan jag jag
vara med och sen får jag låta svetten lacka på Concordes gym...

Har förresten lovat mig själv att INTE klicka hem några träningskläder på ett tag...
Det löftet höll inte speciellt länge...Kunde bara inte motstå NIKEs underbara Splash-
linne i härligt oranga toner!!! Kanske man borde sätta en spärr på datorn så man inte
kom åt dessa sidor ;)




Nelly 299:-


Men tycker däremot att jag gjorde det bra när vi var till Stockholm...Inte en tränings-
dojja följde med hem och endast EN träningsjacka från SOC! Men jag lyckades få med
FEM par skor!!! Har aldrig hänt i hela mitt liv...Jag tillhör typen som i princip aldrig
investerar i fin/vardagsskor...Köper oftast då det är ett måste...Min sambo försöker jämt 
övertala mig att slänga mina gamla slitna skor men jag säger alltid att han kan lägga dom på hyllan högst upp utifall jag vill använda dom någon gång :) Men härom dagen slängde jag faktiskt mina vita Bronx 13 år gamla men kan lova det sved men sambon log han...




Sandaler 799:- från Åhlens i Stockholm...





TH Ballerina 699:-...




Vagabond i skinn 699:-...




Din Sko äkta skinn 499:-




Din Sko 199:-


Och så blev det lite annat oxå...



Bikini Bik Bok 180:- Väska Kappahl 149:-





Söt topp från MQ 199:- Finstickad tröja från MONKI 249:-



Imorgon så rivs the wall på PACE!!! Gissa vem som kommer vara där och ivrigt
testa på allt nytt ;) Är så less på den tillfälliga träväggen som man stirrat på i över 
en månad men nu ÄNTLIGEN blir det stort och luftigt!!! Sen går ryktet att Tony
och Oskar kommer köra Kettelbellspass framöver och givetvis ska jag vara en av
deltagarna!!!

Nä nu ska jag ladda för kvällens pass och mellan 18.00-19.00 så spar vi inte på
krutet utan kör så det ryker!!!







Trevlig söndag där ute!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar