måndag 28 maj 2012

Veckan börjar om...



Tack och lov så mådde man helt ok igår efter helgens trevligheter och idag när man vaknade så var man åter igen den människan man brukar vara...Men saken är den att jag verkligen gillar att vara bakis för det då jag tillåter mig sova till efter 14 och sen förflytta mig till soffan och slummra mellan programmen på tvn...Sen får sambon köra skyttetrafik mellan byns alla hak då jag vill ha ALLT! Börjar med Sybilla och övergår till pizza för att avsluta med något sött i alla former och färger och för att inte glömma 3 liter FANTA!


Slappat har jag dock gjort men kl 17.30 hade jag en träff med Cilla, en lärare på Färila skola, som ville komma igång med löpningen...Hon jagar inga kilon och vill heller inte toppprestera utan för hälsans skull börja motionera...Det gick hur bra som helst men var rädd att jag höll på att prata ihjäl en "främling"...Men vid målets gång levde hon dock och fick genast utföra benböj och utfall och hon kommer absolut känna att hon haft en date med mig ;)






Efter en härlig runda i spåret så hade jag nästa date men min vän Jea på Pace...Överkroppen fick sig en genomkörare och magen likaså...




Har förresten bokat in mig till torsdagens Crossfitpass på Pace och jag gruvar mig en aning för vi brukar köra det själva och vet av erfarenhet att tre varv håller på att knäcka mig och kan tänka att Oskar kommer piska på med FEM!!!!!!!!!!!!! Men peppar han oss så fixar vi det! Men det ska bli skoj...Så kolla om det finns platser kvar tis och tor 12.oo-13.oo...


Nä tack och gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar