måndag 14 maj 2012

STORrensning...


På morgonen rev man ut allt som fanns i garderoben...Blev ett berg på sängen
och i samma veva ångrade jag att man börjat...Verkligen ogillar att rensa...Kan
aldrig bestämma mig för vad som ska sparas, kastas eller ges bort och numera
säljas på Säljes & Köpes ;) Men kan lova det blev luftigt där och ser fram emot
sambons reaktion när han kommer hem...Ulrika kikade förbi under dagen och fick
plocka det hon ville men det blev trots allt en full sopsäck...

Kvällen hade jag bokat med Lena på Pace...Hon ville lära sig lite om TRXrepen
och självklart var jag villig att dela med mig av det jag kan...Gjorde i ordning för
ett pass stationsträning...Lite tufft både för mig och Lena som maxa på Pumpen
igår...Min rumpa har den där "älskvärda" GOVÄRKEN!!!

Vi fick sällskap av Åsa som var sugen på lite tuffa tag...Vi körde på och brudarna
upptäckte ganska snabbt att det där var en form av PAINträning :) Avslutade med
20 upphopp med en armhävning emellan och vi körde på till slutet...Eller Åsa och jag
då Lena bestämde sig för att hoppa över dom sju sista!!!! Tror ni hon fick det? ABSOLUT
NOT!!! Jag faktiskt mer eller mindre skrek lite militäriskt SJU TILL!!!! Lena vågade
inget annat än fint göra dom och hon fixa det galant...Allt handlar om VILJAN för stark
är hon...TACK för ikväll tjejer!












Åter igen var mysfaktorn hög på Aspgatan...Är så underbart att bara få hänga i soffan med
de finaste flickorna i hela världen...Men nu väntar sängen och imorgon är det jobb kl 08.00...



Jo ni ser rätt...Choco Moment förpackning nummer TVÅ...















Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar