tisdag 8 maj 2012

Monday and Sunshine!!!


Att slå upp ögonen och få se himlen klarblå och inte ett moln är för mig magiskt...
Man känner genast att dagen kommer bli lyckad och inget kan grusa den FÖRUTOM
just molnen som drog in när vi lätta på tyget...Men jag och min vän hann avnjuta en lunch i
solstolarna innan dom vita bjässarna drog in och vi gav upp...Men som oftast när man packat
ihop allt så kommer solen tillbaka...

19.00 så sken den och gjorde vår joggtur behaglig...Jag och Anna-Lena slog till på 6 km och
resten av gänget körde på med milen...Trötta ben efter de tunga benövningarna från dagen
innan...Litet gäng ikväll då det var skador och möten mm...Men trevligt att Malin och Ulrica
kom på cyklarna då höft och ljumske strular...

Sen var det dax för Pace..Att jag kunnat hålla mig ifrån att åka dit på hela dagen förvånar mig själv ;) Väl där så flög man på kettlebellsstället och testade olika övningar man sett via nätet...Men känns som man behöver någon lektion så man inte skadar sig...Fick lite träningssällskap av Oskar och John...Kul och se grabbarna peppa varandra till max och jag kunde naturligtvis inte låta bli att pusha på jag oxå ;)

Fick även lite tips om hur man ska hantera den ryska kulan :) Körde några explosiva övningar som jag förmodligen kommer känna av imorgon...Så i gengäld har jag bjussat in dom på söndagens BodyPumppass och lovar att ge dom en omgång som heter duga ;)



Träningsglada grabbar...




Redan en favorit...




Ny maskin som absolut ska testas...




Och ÄNTLIGEN slipper man träväggen...




Kommer nog spendera MYCKET tid här inne...



Yeah!




Bra träningsredskap som vi själva har hemma i garaget...









Tjejhörnan ;)...



Känner mig taggad att träna...Såååå roligt med nya redskap och en sal där man kan köra
stationsträning utan att vara ivägen...Bra tänkt där av ägarna :) 




1 kommentar: