måndag 7 maj 2012

Love you Pumpers...


Alltså jag säger det åter igen...VILKA UNDERBARA deltagare man har...Jag ler
länge efter en timme med gänget...Hoppas att dom vet hur lycklig dom gör mig med
att dom kommer och ger 110%...Igår fick dom en utamning och SJÄLVKLART tog
dom den på fullaste allvar...När man kör utfallslåten så börjar man med benböj med stång
och vikter men sen droppar man den för vanliga utfall utan vikter...Men vi lät stången fint
ligga kvar och visst är det tufft men dom fixade det utan problem...Skrek som vanligt -ALLA
tillsammans INGEN ger upp!!! Tror dom själva blev lite förvånade att det funkade och tror
att många kommer fortsätta att utmana sig själva just där! GRYMMA ni är alltså!!!!


Kul är även att det kommer fler killar och testar på...Min sambo fick med sin vän ikväll
och vet att han tränar på rätt bra själv men har jag inte gett honom den där maximala träningsvärken nu så vet jag inte vad ;) Ska be sambon kolla läget med honom när dom ska ut på en löptur runt Växnan ikväll ...





Goa STARKA grabbar...


Ni får ursäkta mina bilder som just nu inte är av bästa kvalite...Min kamera är inne
på reparation då displayen bestämt sig för att inte fungera...Blir rätt irriterad när man
köpte den för två år sen och inte var den gratis precis...Ett års garanti!!??! Man sköter
den som en baby ;) och så bara slutar den fungera...Ok om man visste att man varit
slarvig med den men inte jag inte...Blir så himla arg att så dyra saker inte ska hålla längre...
Hoppas dom kan fixa den för en human summa annars blir det till att hosta upp en slant
och fint gå och köpa en ny och då blir det inte en Canon!!!


Ikväll är det dags för en löptur med brudarna och hoppas fler vill komma igång och sluter
upp med oss :) KOM bara KOM!!! Sen rundas kvällen av med ett besök på PACE för
man är ju nyfiken på hur det ser ut och ska naturligtvis testa och svinga med Kettelbellsen
åt höger och vänster :P

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar