torsdag 3 maj 2012

Gårdsprojekt...


Det är så lätt att bestämma dagen innan att man ska ses för morgonträning...Visst är
det skönt att få den gjord men just idag ville jag verkligen inte kliva upp...
Tanken var löpning ute men Jea kände för att köra inne på crosstrainern och jag
var helt på...Väl där så var alla upptagna så vi körde några intervaller på löpbandet och
svettigt blev det...Sen lät jag Jea jobba lite hårdare då jag skulle på Bodypump på kvällen...


Min nya SOC tränigsjacka från Stadium 399:-



När jag kom hem och trodde jag skulle få slå ikull mig i soffan så såg jag att sambon
startat ytterligare ett projekt på gården...Han ville ge den kommunägda gångvägen
vid vårt hus ett ansiktslyft...Så in och ett snabbt klädbyte och på med arbetarhandskarna...
Vi kantskar så gott vi kunde och efter många vändor med skottkärran så var vi redo att
fylla på med singel...Det blev tre turer ner på OPbetong och exakt 2100kg singel...Helt ok
att hämta men mindre ok att skotta ut...Sambon öste ner från flaket och jag krattade ut...
Tog oss fyra timmar men nöjda blev vi...




Före...




Några timmar senare...






Orkade knappt tänka på att jag skulle iväg och träna och laga mat fanns det inga krafter till
så hela famljen fick sig ett varsit skrovmål från Brollans :) Maten for ner och ny energi kom
in så timmen senare stod man på Åsen redo för ett pass med bästa Camilla!

Känner mig rätt sliten och imorgon ska inget larm väcka mig utan jag ska SOVA
tills jag vaknar...Nu myser vi i soffan och smaskar i oss frukt i alla former och färger..




Passar på att säga att fredagsmixen hos Gymmix är BodyPump imorgon...Jag kör 
kl 17.30 så kom och avsluta veckan med ett svettigt pass vett ja!!!


Ha det gott!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar