lördag 2 juni 2012

Gymmixhelg...


På fredagskvällen bjöds det på mat på Rosehills...Avslutning för oss ledare inom Gymmix och god kyckling, klyftpotatis, sallad, tzatziki och en massa gott serverades...Vädret var inte det bästa men vi satt i det fina glashuset så det var helt ok...









NOLL FYRA FYRTIOFEM tjöt larmet igång på lördag morgon!!! Det var dags för kvartalsutbildning i Stockholm...Tomas plockade upp en mycket sömnig Carina kan jag lova...Sen for vi vidare och hämtade Anna-Lena och Monika...Första stoppet blev Gävlebro för frulle som bestod av en stor fet räkmacka och en morotskaka...Kanske inte den bästa uppladdningen men gott värre...


Tomas och Anna-Lena




Monika



Fröken Trött!!!

Väl framme, efter alla avspärrningar inför maran, så skulle dom andra tre köra CXworx så jag bestämde mig för en runda på stan...Men det blåste och regnade tidvis på tvären så mitt shoppinghumör uteblev och mitt enda inköp blev en smoothie...

13.15 var det ÄNTLIGEN dags att få pumpa loss till RELEASE 82!!! Våra instruktörer för dagen blev Katharina och Oscar Jöback...Supertrevliga och peppande ledare som tog oss upp till en högre nivå...Man får en sådan adrenalinkick av få köra med dessa människor som är proffs på det dom gör...







Lite piggare...



Förväntansfull Tomas...




Våra instruktörer...




Oskar snackar teknik...




Fina Katharina med sina otroligt snygga armmuskler!



Gruppkram ;)


Summering av dagen...OTROLIGT bra release och suverän musik...TOKjobbiga utfall och tuffa frivändningar...Mer än så säger jag inte för till hösten ska ni få ta del av den och ösa på och UTMANA som aldrig förr!!!

JUST LOVE BODYPUMP!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar