tisdag 19 juni 2012

Just another day in Paradise...






Kan verkligen inte ledsna på det här stället...Precis allt är så där underbart och man kan inte hitta några fel...Men efter tre år på samma ställe så har vi beslutat att inte återvända till just Concorde...Vill även upptäcka nya länder och kulturer men Turkiet ligger mig varmt om hjärtat och kommer ABSOLUT återvända...


PIRLIVET





Min underbara Lena...


Alla ville leka med Leas nya badring ;)


Kollar in alla plan som lyfter...

ÄNTLIGEN fick jag sällskap på pumpen!!! Lena och jag körde inne i rummet med AC så idag orkade man lyfta av stången själv ;) Fjärde passet på dryga veckan så nu lägger jag den åt sidan några dagar och fokuserar på nått annat...















Sen plågade jag Lena med massor av magövningar och hon kommer absolut inte gilla mig imorgon när den goa träningsvärken tar fart ;) Min sambo som är rätt vältränad körde dom och han har haft ont i fem dagar och varje dag undrat när den ska försvinna...Kan lova Lena får svårt att skratta på några dagar nu ;)

Ikväll var det streetdanceshow på hotellet...Helt fantastiska dansare och man satt och rös under hela föreställningen...Känslan att göra några moves infann sig på väg till rummet men jag lät bli, bäst så tyckte jag...











Självklart blev det en Mojito...


Gonatt 

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar