måndag 4 juni 2012

Regn lika med Birsta City...


Ingen sovmorgon på TRE dagar och avverkat 120 mil i bil...Imorgon ska jag sova och ABSOLUT inte åka plåtlåda överhuvudtaget...Men det var ett måste att dra till Birsta idag för att shoppa lite inför resan till Turkiet...Pappan i hushållet köpte tre nya Samsonite resväskor medans vi tjejer såg till att inhandla det som dom skulle fyllas med...bra deal där tyckte tjejtrion ;)





Även shoppat mig en solhatt idag för att skydda ansiktet mot solen och i fredags när jag var på Gävle Spa så investerade jag i en riktigt dyr solkräm rekomenderad av en hudterapeut och som är avsedd endast för ansiktet..Ska även kolla på Arlanda för jag behöver nog en med faktor 30 då den här var 20...










Imorgon ska jag plocka in mina sommarkläder och börja på tvätta upp och stryka inför resan...Ska bli underbart men tycker nog ändå att tre veckor är lite väl mycket då jag är VÄLDIGT hemmakär...Men väl på plats så försvinner nog den känslan...

SNART mycket SNART så byter jag regnkläder och regn mot bikini och MASSOR med sol!!!!




Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar