onsdag 13 juni 2012

17 dagar till...

Ställde uret på 08.00 för en jogg ute på området...Tror ni det blev någon? NOT!!! De krispiga rendoftande satinlakanen höll mig kvar till klockan vart tio...Väl ute efter frullen så var det massor med moln men det gick 10 minuter och sen inte en tuss på hela dagen...

Idag lyckades jag bränna mig för första gången...Jag och Lea somnade ute på piren och höll inte efter med smörjningen så rumpan blev stekt...En sak har jag märkt och det är att även om man smörjer sig med hög faktor så blir man brun...Misha är numera svart och han har haft enbart 30 och 50...Tidigare år så har man smörjt sig med tian/sexan och sett ut som en kräfta och sen flagnat rejält...Så smörj på!!!

På eftermiddagen vankades träning...En plågsam sådan då jag hade träningsvärk från måndagens Bodypump men jag bet ihop och körde på...Men lite ensamt kändes det ändå att stå där med ipoden i öronen med halvtaskigt ljud...SAKNAR mina deltagare så in i norden!!!!!

Kanske ni tycker man borde vara träningsfri på semestern...Ett tillfälle att återhämta sig...Sant men vad tusan!!! TJUGOEN dagar utan att röra på sig skulle vara olidligt för mig...Hade det varit en vecka så hade jag inte närmat mig gymmet...Hm...kanske ljög där ;)



MYS PÅ PIREN









POOLWATER




TRAINING


Lea lirade tennis idag...



Julia tog en jogg på bandet...



BODYPUMP

Svettigt var det...




Lycklig för att ÄNTLIGEN få njuta av en EFES på balkongen...


Nu ett glas rött på terassen i 24 gradig värme...


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar