lördag 23 juni 2012

What a day!!!


Efter frukost drog vi ut till havs hela gänget...STRÅLANDE sol och svalkande vindar när vi for fram över det blå...


Glatt gäng...




Julia körde båten...HJÄLP!!!!



En tur in i droppstensgrottorna...







Svalkande i vattenfallet...



Iiiiihaaaa vad det var kallt!!!










Stannade sedan vid ett annat vattenfall och där fick vi även hoppa i och ta ett dopp...







Lite solning ombord...



Lite Titanic där då...



Även Lea och jag ville styra båten..


På eftermiddagen var det dags för min SUPRICE!!! Min underbare sambo hade i smyg bokat in två timmar åt mig på hotellets spa...Gissa om att jag blev glad :) Började med en het ångbastu och ingen vanlig utan en HET sådan!!! Lite andnöd och klaostrofobiska känslor när jag satt där i min ensamhet...Efter 10 minuter fick jag gå in i hamam och lägga mig på den heta marmorn...Peeling från topp till tå både fram och bak...Lossnade en del skinn från kroppen och man blev mjuk och len...Sen skummade han in mig och gav en härlig rengörande tvålmassage...

Sen blev det kaffe och relax i härlig miljö för att sedan avsluta med en helkroppsmassage...Kan inte mer än säga TACK underbaraste Misha!








Efter en sån här dag blir man rejält hungrig ;)




Somnar nog ovaggat ikväll men först en stund ute på terassen för att njuta en stund till...

Godnatt...

<3 <3 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar