måndag 25 juni 2012

40 grader och bränd...


Idag fick man skära sig fram i luften...Så hett och vindarna likaså...Just nu önskar man verkligen att temperaturen sjunker en aning för hettan gör en matt...Men som tur är har man införskaffat sig en madrass som är räddaren i nöden sådana här dagar...Bara att slänga sig upp på den och ut på havet för där får man svalkan i form av saltvatten...

Sagt och gjort så for man ut på den och tänkte inte riktig på hur länge man låg där och guppade runt och njöt...Men det visade sig på kvällen...Röd lite här och där för det tar ju lite extra när man är i vattnet...Så imorgon är det faktor 30 som gäller igen...







Fanns en till som behövde svalka sig...




Och ännu ett sätt att svalka sig på...




Iskall milkshake gör en gott...






Ok så här är läget...Lea börjar längta hem och likaså Julia...Dom säger att hade dom sina vänner här så kunde dom stanna hela sommaren...Kan hålla med till viss del men jag ÄLSKAR den svenska sommaren så jag vill hem men faktum är att någon värme finns inte där har jag blivit uppdaterad om så min längtan försvagas rejät...Känner att jag kan vara kvar tills den kommer för jag vill inte ha grått och kallt och vem vill det...Nä nu får vi hoppas att värmen kommer så vi får juli och augusti med högtryck och STRÅLANDE sol!!!

Annars trallar dagarna på och vi har nu endast fem dagar kvar och jag ska inte klaga på 40 grader utan njuta in i det sista...

Godnatt

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar