måndag 4 juni 2012

It´s another rainy day halleluhja...


Regn regn regn...finns det något jädrans stopp på det? Näää...har väl märkt det...Det enda positiva med det hela är att man kan ligga länge på morgonen med ett gott samvete och sedan luffsa runt i pyjamasen och raggsockorna och tända en massa ljus och krypa upp i soffan och bara vara...




Men vid 17 var det dags att slita av sig mysstassen och hoppa i mina löpartights för på Måga väntade Cilla på en löptur...Idag hade jag en suprice till henne...När vi kommit till 4 km skylten så vände vi om så istället för 5,8 km så blev det 8 km!!! Tredje gången vi löptränar ihop och hon är snart uppe i milen! Hon gör det så bra och vet att hon fixar 10 km utan problem...




Direkt efter Måga hade jag bokat in en träff med Carro...Bestämde mig tidigt för att köra slut på henne totalt och valet CROSSFIT var enkelt...Väl där så fick vi sällskap av Ulrica, Malin,Annika och Eveline som hakade på när dom ändå befann sig på plats...Vi körde 3 varv på 6 stationer och sen 3 min vila och sen 2 varv till och gissa om att brudarna kämpade in i det sista...Avslutade med burpies...GRYMT jobbat tjejer!

Själv körde jag inget alls ikväll utan stod mest och skrek och puschade brudarna då jag själv ska på Crossfit imorgon och få en rejäl omgång stryk av Oskar...me like ;)






















Väl hemma så kurrade magen rejält och det finns ingen gång maten smakar så gott som då man har tränat...





Nu bedtime...Night night out there :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar