tisdag 19 juni 2012

Flowers...

Hela området blommar trots hettan...Vart man än går så doftar det underbart och alla dessa färger gör en glad...



































Femte dagen vi har 40 grader men jag klagar inte för man kan faktiskt välja skuggan eller gå upp på rummet om det blir to hot...När man hör att det är +10 grader hemma så är det lätt att inte längta hem...Men gissar på att sol och värme kommer lagomt till min hemkomst så jag får fortsätta njuta av sol och bad på Norebeach...

Idag hände nått fruktansvärt...Såg en folksamling vid poolen och tänkte att någon ramlat och slagit sig...Gick förbi och såg nått som fick mig att brista i gråt...Där låg en 4 år gammal pojke helt livlös och HLR pågick...Jag kunde inte gå därifrån för jag väntade på att den lille skulle hosta till och att allt skulle ordna sig...15 minuter gick och inget hände och sen kom ambulansen...Jag bara skakade och folk grät och var chockade och för att inte prata om pojkens mamma...Hon skrek så det skar i luften och man led när man såg henne...Vet ännu inte om han överlevt men jag hoppas av hela mitt hjärta att det slutat gott...

Hela stället blev tyst i några timmar och föräldrar satt tätt intill sina barn och jag själv höll ett extra öga på Lea trots att hon kan simma...Jag har inte mått så bra efter händelsen och önskade att jag sluppit se det jag såg men hoppas på att få ett positivt besked imorgon...

Livet kan förändras så snabbt så var rädda om varandra

<3 <3 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar