tisdag 12 juni 2012

Early morning in the sun...

Önskade alla mina mornar var som denna...Att få dra på sig shorts, bikinitopp och träningsskor för en promenad på stranden...Redan då kände man solens värme och doften från havet var oslagbar...Några tog sig ett morgondopp och vissa joggade...

Vi gick någon kilometer och tur vi hade vatten med oss för solen och prommisen fick oss att bli rejält svettiga och vad passade inte bättre än att hoppa i poolen när vi väl var tillbaka...Blev några längder och sen kände man att man behövde ny energi i form av frukost...



Färskpressad juice varje morgon är lyx för mig...


Mätt och nöjd så intog man platsen på piren ute i havet...Stora renbäddade madrasser och härligt stora kuddar som får vem som helst att somna om på noll tid...Vaknade till mellan varven för ett dopp eller för att vräka på mer solkräm för jag har bestämt mig för att min hud skall icke brännas...






Tog även en pause från solen och följde med Lea på Minikids där hon handmålade sin egen t-shirt...Hon tyckde det var så skoj så hon blev kvar för att spela en minigolftävling som hon stolt sopade hem :) Senare på kvällen fick en glad Lea ta emot ett Diplom för sin insats...














Eftermiddagen tillbringade vi inne i gymmet...Tanken var att köra lite benböj och utfall då jag har pumpens alla låtar i min ipod men blev så till mig att jag körde hela passet...SÅN LYCKA!!! Kan lova det fanns inte en torr fläck på hela mig  när timmen var över...Har bett min vän Lena som kommer på lördag att ta med en cdskiva så vi kan bränna över musiken och sen köra tillsamman i salen där aircondition finns...







Lite ovant att köra utan viktplattor då stången vägde 10 kg...


Annars har kvällen bestått av fotboll...Kollade Englands match på storbildstv och det var rätt farcinerande att se hotellets alla engelsmän leva sig in och hojta och skrika som besatta...T.o.m "Mary" 65 år skrek så hon höll på att trilla av stolen medans hennes gubbe sa inte ett pip...Sverige-Ukraina gick som det gick...




Ännu en dag i Paradiset och nu slår jag ner huvudet på kudden för att få vakna till ännu en oslagbar dag...


Gonatt...

<3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. Du verkar ha det alldeles alldeles underbart!! gud så härligt! kram

    SvaraRadera
  2. Om jag har!!! Kram på dig fina vän <3

    SvaraRadera