tisdag 5 juni 2012

Idon´t stop when i´m tired...I stop when i´m done!!!


På morgonen kom Anna och Olle och plockade upp mig...Just idag skulle vi stoppa in prillan och spotta i nävarna och göra sånt som karlar gör ;) Vi raggade upp en släpvagn men fick dock hjälp med att få fast den på bilen då jag var livrädd att släpet skulle lossna i korsningen vid OK...gud hjälpe mig! Men allt flöt på bra och vi rullade upp mot Tallåsen med ett stort lass singel...

Anna är en jäkel på att backa med vagn på kroken...Blev impad faktisk då jag själv har noll koll på sånt...Men hon placerade ekipaget på plats och sen handskottade vi ut det blytunga stenarna...Blev lite stressad med tanke på att jag skulle på Pace och köra crossfit och behövde mina krafter för just det men inte kunde jag stå med armarna i kors inte...

Imorgon ska vi göra fint på gården...Ska även plocka upp vår fina gravida vän Lina som får agera arbetsledare ;) Ska kantskära och fylla på med singel och rensa en massa ogräs från trädgårdsplattorna så vi hoppas på en STOR sol!!!


Redo att "plågas"...


Väl klar så var uret 11.30 och 12.00 var det dags för det gruvsamma mötet med Oskar och ett gäng starka brudar...Och vet ni vad? Den luringen hade ordnat helt nya stationer och dessutom ökat på intervallerna från 45 sek till 1 minut!!! Som vanligt var man lätt slut redan efter uppvärmingen men fick ner pulsen under genomgången av övningarna...

Vi drog igång och det första varvet var man lagomt kaxig och körde på som besatt men sen gick det utför...SWEET JISUS vad vi fick slita...Sällan i mitt liv har jag varit så slut och kände att jag var på gränsen till att kräkas men som alltid så bet man ihop och tror att ett varv till hade knäckt mig...En timme efter passets slut så fanns känslan av att vilja kräkas kvar och det betyder att Oskar lyckades ;)

Hur som helst så gillar jag att någon får ut 100% av min kapacitet...Köra så man känner att man gett allt och lite till lixom...Men nu får jag vila från Oskar i hela tre veckor och kommer absolut sakna passet...Gissar på ett tungt återseende i juli men det fixar jag...Man måste tro på sig själv helt enkelt...


Eftersom jag nu ska resa bort så ville jag givetvis gå på ett sista pass Pump men vad hade jag att komma med? En pizza senare så kände jag mig dock redo att köra på...Runt tiotalet deltagare hade slutit upp och vi som var där körde på som alltid men jag valde att lätta på vikterna när vi körde överkropp där jag var helt slut...







Just love my shoes!




Sommarpumpens instruktör Alf...


Ligger nu utslagen i soffan och laddar för morgondagens skottning av singel men tror att Anna vill ha ett styrkepass så jag överlåter kanske den delen till henne då jag kan rycka bort en maskros eller två ;)

Trevlig kväll till er :)


2 kommentarer:

  1. Tack Linda och dessutom är dom supersköna! Har två par och kan bli fler ;)

    SvaraRadera