onsdag 31 oktober 2012

39 är bara en siffra...



Ett år äldre och ett kvar till FYRTIO!!! Men kan bara säga att jag i sinnet är ung och kroppsligt (förutom mitt surben som är som en åttioårings) känner jag mig i bättre form än jag tidigare gjort...Sen att rynkorna bättrats på och rumpan hänger några centimeter längre ner är nått jag accepterar och kan leva med för när det kommer till kritan så är jag rätt nöjd trots allt...

Morgonens happening var skönsång av mina underbara flickor...Lea hade bryggt kaffe, tänt ljus och väckt storasyrran för att överaska mig, söting där! Gårdagskvällens hemagjorda chokladbollar och en Ballerinakaka tyckte tjejerna att mamman skulle starta dagen med ;) Öppnade paket och sen sa Julia att det fanns en present till...Hon gav mig en lapp där hon skrivit 1-11 April Dubai och ritat dit 5 stjärnor för hotellets status...GISSA om jag blev GLAD!!! Nu har man nått att se fram emot och det tackar jag min ÄLSKADE sambo för...






Lea hade fixat finaste födelsedagskortet...







Leas presenter till mig...


Julias present till mig...







Underbart fina dekorationer i papp för granen...





Fanns även en present från min Misha...


















Snyggaste jackan fixade han oxå ;)


Sen köpte jag givetvis mig själv två presenter...En Annica Vallin ring och naturligtvis ett träningsplagg ;)


Nordens Guld...












Gymgrossisten...


Lite senare på dagen efter många mail, mess och samtal så knackade det på dörren...Det var blombud från kärleken...10 vita underbara rosor och självklart en ask choklad då han tänker på allt där borta i Öst...














Någon timme senare var det dags igen...Blombud nummer två...Min underbara vän Lina och hennes familj (Emil och Lis)  hade köp finaste liljorna bundna med videkissar...Vilken överraskning!!! Tack snälla ni!













Ulrika kom oxå förbi och överraskade...Fick ett smaksatt kaffe och GODASTE pepparkakorna som var chokladdoppade...Har redan mockat i mig nästan hela asken och ska definitivt på Wahlins och köpa mera...Prova och ni är fast!!! Tack fina vän för besöket och godsakerna...





Hann norpa en innan jag fotade ;)


Efter allt ståhej så var det dax att bege sig till Sjöbo för att låta Stefan Bohlin behandla mitt ben och ge mig en välbehövlig massage...ALLTSÅ hallå vad han knäckte mig åt höger och vänster!!! Var några låsningar att lätta på för det knakade på rätt bra...Sen laserbehandla han min nacke och mitt ben och hoppas på att läkningen nu tar fart igen...Ska dit på fredagmorgon igen för ytterligare en behandling och kommer fortsätta regelbundet tills jag är "hel" igen...

Och vad vore en födelsedag utan träning ;) Slöt upp med mina underbara vänner på Pace för att dänga på med överkroppsstyrka...Kan lova att det var fina grimarser jag fick se och gissar på att dom och även jag känner av i armarna, rygg och axlar imorgon :)



Rundar av med att tacka alla för fina mail, mess, samtal och för att inte tala om ALLA FBinlägg!!! Det värmer och jag är så glad att jag har så många underbara människor runt omkring mig och ett extra STORT tack till min familj som är mitt allt!!!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar