söndag 28 oktober 2012

Varmbandy och Kallbandy...




Underbar helg har passerat...Lördagen gick i sportens tecken då vi började dagen med att se vår älskade Lea lira sin första innebandymatch...I entrén låg riktigt proffsigt upptryckta matchprogram med helt underbara bilder på lagets alla tjejer...


Lite peptalk och en lagramsa sen var det dax...



Lea med nummer sex såklart ;)












Vinst med 8-1...







Härligt att se dessa tjejer lira och ser med förtjusning fram mot nästa match....


Sen bar det iväg på Pace för att träffa Carro och Susanne...Dom var i full gång med crossfitstationerna när jag kom...Själv valde jag att stå över då jag inte är helt hundra :( Men lite mobilfoton och pepp fick jag stå för...Känner mig för tillfället helt off :( Jag VILL träna som vanligt!!! Vill kunna ta i och ha så där skoj och få känna träningsglädje men just nu känns det far away...Min vikt är lägre än någonsin då jag inte får någon matlust när jag inte tränar så nu har man åter igen halkat ner på 58 kg men förmodligen gör förlusten av benmuskler sitt på den siffran...Mina ben liknar stickor and i hate it!!! Ska imorgon slå en signal till Hudik för nu får det vara nog!!!!

Vältränade bruttor och kolla in Carros supersnygga armar!!! MUSKELPAKET!!!


Starka och envisa Susanne matar på...


Skönt att träffa dessa underbara tjejer då man är lite nere pga skada...Dom får en genast på bättre humör och att se dom träna ger mig en dos energi...Sådan energi så att jag där på plats körde lite armhävningar i jeans och tshirt...Tack för att ni finns brudar!!!!

Sen vart det dax för bandypremiär...Villa Lidköping skulle komma på besök för att utmana de gulgröna...Men innan vi traskade dit så kom Lina och myste med oss...Lite vin och tjatter sen var man redo för att möta kylan på stadion...Först halvlek höll man värmen bra men i den andra så hackades tänder och fötterna upplevde en känsla som dom inte gjort på ett bra tag...Hua vad man är ovan kylan men gissa hur skönt det var att placera rumpan på Kicks för ett glas rött efteråt ;)




Konjak i pausen var ett måste för frusna tår...




Kolla in Anna...En liten crush på cowboyen ;)



Tackar alla inblandade för en trevlig helg...Nu laddas för ett pass Bodypump och hoppas min vän Camilla vill köra en "dubbel" med mig idag så mitt ben får vila på ett tag till...

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar