måndag 15 oktober 2012

Panikryck på gården...



Sambon mumlade om att en decimeter snö skulle komma nu under natten...Alltså jag vill inte tro på det och hoppas att prognosen är fel fel fel!!!! För mig är den välkommen i december för nu är det på tok för tidigt...Hur som helst blev det fart på mig...Fram med gräsklipparen och "dammsög" upp alla löv, klöpp ner alla växter och sambon bumpa undan både studsmatta och alla tunga betongkrukor så nu är vi beredda på alla sätt och vis att möta den vita förbannelsen ;)

Det bästa med den här tiden på året är att man äntligen får tända en brasa...Bara höra hur den sprakar och värmen sprider sig så där underbart i hemmet...




Efter att ha läst Johns inlägg på FB så blev man tvungen att ta en tur ner på Team Sportia...Nytt märke har börjat säljas där och inget mindre än 2XU...Mitt val föll på ett par tights och invigde dom redan ikväll och kan bara säga att dom är supersköna men är lite bortskämd med mina Niketights som är seamless och sitter aningen skönare i midjan men nu finns så mycket mer funktion i dessa så jag överlever att det smiter åt lite ;)








Måndag och Crossfit...Jag höll tummarna för att Oskar valt bort alla burpees och sånt som skulle bli för hård påfrestning för mitt ben...Precis som han hört min bön så kunde jag delta i det mesta ikväll och ÄNTLIGEN sprutade svetten och då menar jag TOKsprutade!!! Så härligt att få ta ut sig och känner att våran instruktör bestämt sig för att göra det tuffare och tuffare...Men det är precis så vi vill ha det ;) Så härligt att ingen viker sig utan alla kör tills man gjort sitt...Vi peppar och skriker så det är inget snack om att ge upp :) 


2XU is the shit!!!



Härlig stretch efter en hårdkörning...



Fröken Englund slog nästan knut på sig själv...




Evelina/Pentrollet Andersson...



Ann-Chatrine...



Fina Pauline...



Jossan...


Förövrigt så önskar Ulrica sig en stång inne i crossfitrummet...hm...EN STÅNG!!! Poledance eller??? Och sen yttrade hon sig att löpturen innan passet var som en utlösning!!! Haha!!! Jag beundrar hennes humor och det är lätt till skratt när hon är i närheten...

Godnatt från mig...

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar