söndag 7 oktober 2012

Mässa och festligheter...

Efter en  dag på jobbet så besökte jag och min sambo Trendmässan...Lite nyfiken på att se resultatet av filmningen till Pace monter...Ärligt måste jag säga att den blev hur bra som helst!!! Kommer lägga upp den på bloggen så småningom...Missade tyvärr alla modevisningar då man var tvungen att serva kunderna på simhallen...Många underbara montrar fick ögonen dock njuta av och tycker mässan i sin helhet lyckats bra...


Ja man lyckades hamna på monterns bild och tittar man in i ett av hålen så ser man filmen från Pace...



Thony och Bosse hade fullt upp...


Kardemumma...



Wahlins...





Kvällen spenderades med underbara brudar i ett UNDERBART hemtrevligt hem...Vår vän Anna hade bjudit hem oss för lite mys och godricka...Många klingande skratt och en massa tok som alltid...





Anna...



Lina...





Anna hade gjort så fint ute på den inglasade balkongen...









Likör 43 Proviva Mango och Russian...Så gott!!!







Vi fick låna Olles bergsprängare och nej jag skojar inte!!!!



Anna vid 20.00...En fin kyss till Morberg...


Anna vid 23.00...Tom flaska och ni ser själva....;)


Fina lätt berusade vänner bestämde sig för kroglivet men jag valde kärlekslivet ;) Hoppas ni får en fantastisk fortsättning av kvällen och tusen tack till er <3

Gonatt!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar