torsdag 18 oktober 2012

Spännande vändning i livet...

Hade inte ens tid att blogga igår då oväntade saker hamnade mitt framför mig...Livet kan ta en snabb vändning bara så där...Och i mitt fall till något positivt...Men det är blandade känslor och en massa pirr i magen då något nytt väntar runt hörnet...Mer än så kan jag inte avslöja just nu men lovar att dela med mig av vad som eventuellt komma skall...

Igår satt man åter igen på spinningcykeln med ett lite piggare ben men valde att inte delta i passet fullt ut...Men några klättringar var jag med på och det kändes helt ok men fortsätter med att vila det från större ansträngningar...Fullsatt pass och tokpeppade deltagare får en att bara vilja ge järnet och hoppas att jag snart är kry nog för att få ösa på för det här är rätt frustrerande kan jag lova!!! Lite sorgligt att alla inte får plats och tankarna går till att köra två pass i veckan men vet inte om jag hinner med det tråkigt nog...



När man inte kan trampa så får man skrika o peppa istället...


Även denna tisdag så fick dom köra lite extra styrka efter passet fast med en liten twist på slutet...Blev två minuter burpees varavt en med armhävningar och dom fixade det med varierande miner och läten ;) Nästa vecka kommer jag att ändra på övningarna och så även på intervalltiderna...Så nu har dom något att gruva sig för ;)

Emmelie och Elin var oxå med ikväll och fick sig en rejäl omgång i mage och armar...





Ikväll var det PACEdate med två sköna bruttor...Carro och Susanne som ska utbilda sig inom GRIT slöt upp för att putsa tekniken och konditionen men x antal burpees...Även Sandra Eliasson och jag ska bli instruktörer (GRIT) men hon var hemma med en förkylning (Krya på dig fina du) och jag själv har ont i benet och kunde inte vara med på kvällens utmaning...Och sen måste jag ta en funderar på om jag ska utbilda mig eller inte nu när livet tog en vädning ;)

Hur som helst så taggade budarna till under genomgången av hur dom skulle utföra the burpees...100 stycken löd beslutet...Dom drog igång i ett tempo som hette duga och när dom kommit till etapp 4 (5x20) så började tempot att avgå en aning men jädrans vad dom slet på...Rödblommigt flåsiga satt dom där och så häver Susanne ur sig att VI KÖR 100 TILL!!!! Carro satt som en nickdocka och svarade ja ;) ...Lite vila och sen på det igen men den här gången blev det 4x25...Jag blev trött bara av att se dom men även jag fick jobba lite då jag utförde armhävningar under tiden...Men SJÄLVKLART fixade dom att nå upp till 200 stycken....Så GRYMT gjort!!! Sen pös Susanne hem och Carros ögon gnistrade till och hon såg så där lurig ut...Efter en stund så klämde hon ur sig...Jag kör 25 till och dom förvadlades till 100 så bruden utförde TREHUNDRA!!! Gissa vem som kommer ha ömma ben och öm rumpa imorgon??? Men jag imponerades och samtidigt avundades jag dom för är det nått jag vill så är det att få svettas och bli helt slutkörd!!!


Genomgång...


JUMP!!!!















Sen blev jag lite imponerad på mig själv oxå ;) Testade att köra armhävningar på en arm och gissa vad??? Det FUNKADE hur bra som helst!!! Fast det blev ju inte så många men hela tre stycken!!! Alltid något för att vara första gången...Nöjd är jag i alla fall...










Dirty shoes...Carro leder...

Nu dags att sova för att imorgon få vakna till en ny spännande dag och jag håller tummarna för min egen skull !!!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar