tisdag 30 oktober 2012

SöndagsPump...


DreamTeam ;)

Igår fick jag sällsis av min vän Camilla där framme...Alltid roligt att vara två som leder...Och då jag inte är fit for fight i mitt ben så körde hon låtarna som jag väljer att hoppa för tillfället...Inte fullt pass men dock var VILJAN och ENERGIN där som alltid...Alltså det är så fantastiskt att se hur deltagarna triggar varandra och VILKA vikter dom tar!!! Sen har vi fått nya deltagare och det är ju ännu mer fantastiskt!! Att få se denna trio damer ge järnet är en fröjd för ögat och jag ser deras träningsglädje lysa i ögonen!!!


Vilka fighters!!!


















Jump jump...






Idag fick man vakna till rösten av Lea...MAMMA!! Så här mycket snö har det kommit och hon visade fint med händerna...Jag vände på mig och drog täcket över huvudet och önskade jag hört fel...Rullgardinen for upp och visst hade hon rätt...På med kläderna och ut och skotta...Ingen puderlätt snö utan tung och blöt!!! Och som om det inte vore nog med att jag har ont i mitt ben så såg man till att få en rejäl låsning i vänster sida av ryggen ...Blev ett samtal till Stefan Bohlin som på onsdag ska ge mig en massage och sen köra laser på mitt ben och håller tummarna för att allt blir bra nu för det här är juh värre än magsjuka kan jag lova!!!




Ikväll ställde jag in allt som har med träning att göra och for till min fina vän Anna för lite mys...Så skönt att hon bor nära nu så man kan komma lite oftare...Men just nu händer mycket i mitt liv så man får bromsa och ta sig tid för sina vänner mellan varven...Alltid trevligt att få sitta ner och bara vara och tjattra på om allt mellan himmel och jord och är så tacksam att den tjejen finns i mitt liv...Hon hade även köpt en eller rättare sagt tre små fina saker till mig...Vi firade min födelsedag lite i förskott kan man säga...Otroligt fina porslinsdekorationer till julgranen och jag blev förälskad vid först ögonkastet...






Från Kardemumma...



TACK Anna!!!!


Och för er som undrar så har jag varit i farten och klickat hem ett nytt linne från NIKE!!! Hur snyggt som helst och underbar kvalité...Djup skärning i ryggen och långt ifrån tight...Ni ångrar er inte om ni gör ett litet klick med högernäven PROMISE!!!!



Zalando 249:-


Har även hunnit med ett besök upp till skogarna och hälsat på Jenny Martinsson...Där blev man bortskämd med nybakad sockerkaka så ingen var nöjdare än jag...Jag har stora planer för den tjejen och hoppas allt blir som tänkt för hon är fylld med ideér och jag bara älskar hennes energi!!! Tror eller rättare sagt vet att vi skulle bli ett superduperTEAM!!! Säger som dom på tjuren Ferdinand  fast i kvinnlig form...HENNE SKA VI HA!!!!!!

Jenny...

Nu blir det sängen för imorgon väntar en lång dag på jobbet då vi har jippo iform av spökbana för barnen på simhallen...Så kom om ni vågar ;)

Godnatt!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar