onsdag 10 oktober 2012

Allt går åt rätt håll...

Vaknade och vågade knappt röra mig för jag ville inte känna av värken jag somnade med...Sakta reste jag mig upp och ställde mig som förstenad och höll andan någon sekund innan jag började röra mig mot kaffebryggaren...På den biten kände jag inget men tanken på att det snart skulle hugga till fanns där...Men nej...ingen smärta...Lullade på innan det var dax att dra till jobbet och när jag satte mig i bilen så hade det fortfarande inte hänt något...Kunde det vara så bra att Stig fixat det??? Den mannen har gjort mirakel med sin apparat förut så egentligen så skulle jag inte vara förvånad...

Dagen på jobbet anpassade jag efter mitt ben...Lovade mig själv att inte gå ner på huk då man var livrädd att den påfrestningen skulle kicka igång värken igen...Men som tur var så fanns våra underbara praktikanter där som gjorde jobbet åt mig ;) Så flitiga och duktiga och gör nu sin sista vecka hos oss och kan bara säga att det kommer bli sååååå tomt utan dom...


Är det nått dom kan nu så är det att hålla fogarna rena ;)


Lite senare på förmiddagen så tog jag med trion och for på Dollar för att fixa inför Halloweenkvällen som vi ska ha på simhallen lite längre fram....SEXTIOFEM stora burkar godis håvade vi in i plastkassar...Efter den prestationen så tyckte jag dom var värda en lunch på Finess...


Hannele...


Maya...


Jag och Tomas...


Efter en dag på jobbet och benet inte strulat något så for man hem nöjd och glad...Blev tvungen att stanna på vägen hem för en stor underbar regnbåge fängslade mig och bara måsta fota den...



Ikväll var det meningen att man skulle gå och kolla på bandy men valde att stanna hemma och ha benet i högläge men hade gärna velat sett matchen och känt av den sköna stämmningen på anrika IP...Jag VERKLIGEN hoppas att vi får tillbaka cupen för det är i Ljusdal den hör hemma och ingen annanstans!!!
Lea uppdaterade mig fint om kvällens händelser och tyckte det var bra att jag stannade hemma då hon sett en kille med bar överkropp stått väldigt ostadigt och hejat på LBK...Hon var helt säker på att jag skulle varit orolig att han skulle ramla och inte kunnat koncentrera mig på matchen ;) Ja hon känner sin mamma hon...

Förövrigt så vann min Misha med sitt Dynamo över Hammarby med 6-0 och imorgon drar jag, Julia och Danielle till Sandviken för att se bandy i dagar två...Ska bli härligt med lite miljöombyte men hade som sagt hellre sett matcherna uppe på IP...




<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar