torsdag 4 oktober 2012

Dagen innan...




Imorgon ÄNTLIGEN får vi återse vår ÄLSKADE pappa/sambo...Har gått drygt två veckor sen sist så nu känner man att saknaden gör sig påmind mellan varven...Han kommer hem för att lira Wordlcup i Sandviken så nu har vi några dagar tillsammans att rå om varandra på...Han har även bokat hotellrum på Högbo åt mig, Lea, Julia, Danielle då vi bestämt oss för att se bandy och förmodligen göra x antal shoppingturer till Valbo ;)

Idag har jag städat hela dagen...Verkligen putsat varje liten pryl och farit runt haltandes med skurmoppen för jag vill att min sambo ska komma hem till doften av Ajax och Comfortdoftande lakan och bara få må gott...Men städa SEX timmar är sjukt! Tur man inte har sån städning varje vecka för då skulle jag anlita någon på direkten...

När jag vid fyrasnåret nått slutet av den långdragna städningen så for jag ner på byn och inhandlade doftpåsar och ljus och lyckades även hitta en pläd på Kardemumma...Och gissa vad? Den var INTE grå, vit el svart utan ROSTfärgad ;)...Jag älskar färgglatt men när det kommer till inredning så är det den kalla rätt så färglösa skalan som gäller, rent och stramt...Har många gånger försökt att piffa med lite färgglada prylar men dagen efter har jag som alla andra gånger plockat bort dom...Men kan beundra andras hem med tusen färger men det funkar bara inte hos mig...Men nu vet jag att den nyinhandlade pläden kommer att bli kvar för den är helt UNDERBAR!!! Ska nog köpa ett kuddfodral som går i samma nyans men där går gränsen ;)

Pläd Kardemumma 349:-



Härligt kryddig doft som passar hösten...



Härlig rostig färg och så underbart mjuk..



Dammfritt kan jag lova...



Älskar levande ljus...








Eftersom jag är skadad och ställt in all träning fram tills på söndag så bjöd jag hem två grannar på lite fika...Så skönt att ibland bara få slappa i soffan en kväll...Min vad ska hur som helst  få en behandling av Stig Gunnarsson i Färila imorgon och han har hjälpt mig förr och vet att är det någon som får mig hel så är det han...Alltså jag står knappt ut!!! Jag brinner för träning och mår som bäst då jag får motionera så just nu är det tungt...Men snart är jag förhoppningvis tillbaka och allt blir som vanligt igen :)






 Hägges minicupcakes från Dellan Åsen...Supergoda!!!



Sen vill jag bara tillägga att jag har VÄRLDENS UNDERBARASTE dotter som krattade alla pillöv (eget initiativ) som mamman stirrat på i en hel vecka...Hon var ute tills det mörkna och kan bara säga som alltid...Flickan har ett hjärta av guld <3





Nu ser jag fram emot morgondagen och ska stå redo på bron med öppna famnen och ge min sambo största kramen!!!

Gonatt!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar