måndag 15 oktober 2012

Oönskade Vita Söndag...



Jo som alla andra här i kommunen så vaknade man till snö men jag har däremot inte som alla andra fotat och lagt ut besvikelsen på Fejjan ;) Hur som helst så skriker hela jag KOM TILLBAKA UNDERBARA HÖST!!! Jag verkligen hatar snö och jag tar inte i det minsta när jag skriver så...Älskar värme och lättklätt helt enkelt...Enda gången jag önskar snö är i december månad och stundvis där efter kan jag tycka att snö är vackert men inte mer än så...

Efter en sen men mycket god frukost med hela familjen så tog vi Lea med oss för en tur till simhallen...Blev även ett besök i solariet innan jag plaskade och bastade...Man borde åka dit oftare men det tar emot lite att åka till sin arbetsplats när man är ledig....

Har nu vilat mitt ben i en hel vecka och visst har det blivit bättre men inte helt hundra än...Ska boka in ett besök hos Stig igen för att få fart på själva läkningsprocessen...Alltså man blir så down när det blir så här..Jag vill inget hellre än att få börja träna som vanligt igen...Två veckor sen jag fick köra Attack och Spinning och SAKNAR att få TOKsvettas!!!!



Nu ligger fokus på överkroppsstyrka när benen får vila och nu jäklar ska muskler byggas....


Ikväll var det dags för BODYPUMP!!! Som instruktör ska man visa och tala om att man inte bör träna när man har en skada...Gick lite mot strömmen där men samtidigt är det bara en del av mig som är "trasig" och förklarade fint för mina deltagare att jag inte skulle köra något som belastade mitt ben så jag körde benböj med enbart stången och tyngdpunkten på det friska högerbenet och utfallen fick min kollega Alf kliva fram och riva av, TACK där!!! Annars var det full sal med träningsglada deltagare som körde på lika tufft som alltid och du Ulrica...Jag såg nog att du matade på även för mig i benböjen ;) Bra där och alla ni andra...SUPER bra jobbat och ni ger mig så mycket glädje och energi och jag kommer ALDRIG sluta skriva det om och om igen...I JUST LOVE SUNDAYS!!!!


Den här bilden tillägnar jag en vän som berömde min ryggtavla ikväll...TACK fina du!!


Här kommer några bilder från kvällens CXworx med Tomas och på mina underbara pumpdeltagare...Se och njut av dessa energifyllda bilder och hoppas det smittar av sig och att jag får se er som ännu inte anslutit till Gymmix komma och köra på med oss!!!


CXworx


Tomas Nilsson...




















BODYPUMP


Alf gör sitt inhopp på utfallslåten och jag passar då på att fota...




















På söndagar formar vi bulorana...Whoop!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar