lördag 13 oktober 2012

Back in Lightvalley...

Åter i soffan på Aspgatan...Dagarna i Högbo/Sandviken har varit underbara men det blev sena kvällar och tidiga mornar så nu blir det sovmorgon kan jag lova...Bandyn gick som den gick och känner bara att jag inte ens lägger ner någon energi på att skriva om den då det inte blev som man hoppats på...

Bjussar på fler bilder från ett underbart Högbo brukshotell istället...Varför inte boka in en natt där och njuta av deras otroligt goda fyrättersmiddag med desserter som inte går av för hackor...Finns även Spa och Relaxavdelning och så kan man besöka Björk & Berries butik som ligger i anslutning till hotellet...Och självklart ta en tur till Valbo som ligger 15-20 min bort ;)




























Blev lite shopping på IKEA...Tro det eller ej men jag har åter igen fört in en färg i vårt hem och valet föll på kalla turkosa toner...Ett bäddset och några ljus som jag lätt plockar bort om jag ledsnar ;) Sen hamstrade man några flarror av godaste tvålen från ICA Maxi som bör testas ;) Underbar doft och billig!



Bäddset i satin medlemspris 129:- ord 259:-...IKEA












Fåglarna fick sitt lilla hus...Rusta 49:-



Underbara martiniglas med härlig tyngd i från Åhléns...



Invigdes ikväll fyllda med god panacotta...


Kvällen rundas av med vår granne Bergström som kommit över för någon wirre med en sambo som behöver muntras upp så skål från oss!!!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar