fredag 12 oktober 2012

Träning gör mig pigg, glad och lycklig...



Eftersom jag inte tränat sen i söndags så beslöt jag mig för att dra till Pace på morgonen och köra slut på överkroppen...Som jag behövde det!!! Alltså jag är inte en träningsnarkoman men jag blir knäpp av att inte få röra på mig...Blev ett pass styrka med fria vikter, pull ups, bänkpress och mage...Kan lova att jag blev en lyckligare människa efter dryga timmen där...


John värmde upp för en roddtävling mot Oskar...



Även John gillar snygga skor ;)



 Marica var morgonpigg...



Efter en långlöpning på bandet så formade Martina rumpan...






Knaprar och smörjer för fullt...


På eftermiddagen så for vi mot Högbo...Första stoppet blev Salladsbaren för middag och sen nöjda och mätta så bar det iväg...Andra stoppet blev Åhlens i Bollnäs där jag fyndade finaste martiniglasen som jag lovar att ni ska få se vid ett senare tillfälle...Kom väll en si så där 1000m och så var det dax för tredje stoppet för vi blev så sugna på godis och gjorde en högersväng in till Dollar Store...Sen vart det raka vägen till Högbo...





Hotellet i Högbo...



Underbar miljö...








Blev sen bandy då vi fick se Dynamo besegra Neftnyanik med 11-0 på ett nästan tomt Göransson Arena och någon cupkänsla var inte att tala om...Åter igen säger jag...WORLD CUP hör hemma på IP och inte någon annanstans..



Gonatt!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar