onsdag 24 oktober 2012

CLEAN...

Onsdag och STORstädning som alltid...Shit vad jag kommer SAKNA dessa dagar...NOT!!!! Men det härliga städgänget ABSOLUT!!! Tänkte bjussa på en drös med bilder på hur en dag på simhallen kan se ut...


















Fogarna får sig en omgång...



Hitta ett renare gym ;)



Alla maskiner ska rengöras...



4st av skolans omklädningrum på nedre plan städas också...



Även sporthallen städas men här leks det lite...Haglund och Svensson in action...


Ikväll valde jag att åter igen vila mitt ben och har bett Stig om ytterligare en behandling så nu hoppas jag han har en tid ledig för mig imorgon...Ligger på gränsen att hämta yxan men tror det skulle göra onödigt ont så jag biter ihop ett tag till ;)

Annars snurrar livet sin vanliga gång men mycket tankar går åt till det nya jobbet...Nu hoppas jag att allt blir som vi tänkt så projektet sätter fart...Min magkänsla säger att det här kan bli hur bra som helst!!! Mycket ideér och fantasier om framtida projekt men man får ta en dag i taget...Ser även fram emot att få besöka Hälsomässan i Stockholm...Tänk er en heeel dag med bara nyttigheter...det ni!!!!


Skorpion...



Fina orkideér med tre stänglar på Åsen 99:- /st


Godnatt!

<3 <3 <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar