onsdag 3 oktober 2012

Nytt ben köpes...

Igår small det till rejält! Satt på huk och skulle resa mig och en obeskrivlig smärta from hell attackerade mitt vänstra ben...Vet inte vad som är felet men gissar på en överansträngd muskel ovanför vaden...Kan tänka mig att måndagens burpees ligger bakom samt en hop upphopp på lådan men kan inte säga säkert...ONT har jag och det kommer med jämna mellanrum så nu är det vila fram till söndag som gäller...Jag som såg fram emot kvällens MRL :( Men tur man har vänner som tar i lite extra när man inte infinner sig ;)

Igår hoppade man ändå upp på cykeln och körde på med tisdagsgänget men tror med faciet i hand att jag skulle ha stått över det men jag är så jäkla envis...Fartfyllt och roligt som alltid och till nästa veckas pass så har lite styrka inplanerats då vi efter spinningen ska köra armar och mage...

Dagen på jobbet flöt på och jag slapp alla sysslor som innebar att sitta på huk då smärtan blir som värst när man reser sig...Ännu en praktikant har anlänt...Ingen mindre än Maja Nordborg som gjort sina två första veckor på badet i Sundsvall...Snacka om kontrast när hon nu hamnat med oss i Färila men vi är så tacksamma att ha henne där :)


När mina kollegor valde gymmet på lunchen för att hålla sig i form så valde praktikanterna att iaf läsa tidningen I FORM ;)


Efter jobbet for jag av ren nyfikenhet ner till Anna som befann sig på sin syster Saras salong...Nu var det dax för en förändring tyckte den vackra brunetten...När jag kom stod hon där med blekmedel i större delen av hennes hårsvall...Så MODIGT!!! Jag var nog mer nervös än henne kan jag tro ;) Var med fram till första sköljningen och gillade det jag såg...Så häftigt med liv i håret! Senare på kvällen for jag hem till fröken Ohlsson för att se slutresultatet och kan bara säga att det blev hur snyggt som helst! Hon passade även på att lägga i en mörk brun på utväxten så hon får ett djup i frillan...Tyvärr så ser man inte hur ljust det blev på bilderna men håll utkik efter skönheten på byn eller på Åsen ;)


Sara håller till på Koppargården i en härligt trendig lokal...Klart värt ett besök!



Sara...






Försökte ljusa upp bilden men man ser ändå inte så bra...


Godnatt

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar