fredag 2 november 2012

Rehabilitering pågår...


09.00 rullade jag in på Bohlins gård i Sjöbo..Dax för behandling nummer två...Blev bättre i knät sen sista besöket men har en muskel  (Om det nu överhuvudtaget finns några sådana kvar i mina ben) i baklåret som inte riktigt funkar som den ska...Den vill gärna krampa och känslan blir att man inte kan räta ut benet helt och gör då automatiskt att man haltar sig fram...Men hur som helst är jag hittills nöjd då jag känner att det går åt rätt håll...Stefan hittar direkt punkter på benet att trycka på och lovar att min smärtgräns har snappats upp några nivåer...Man blir rätt sömning när man får behandlingen men eftersom jag är en grym jäkel på att tjattra så släpper jag inte riktigt taget och Stefan får en rejäl dos bla bla bla....Men man blir verkligen lugn och harmonisk då rummet (tur för honom för annars hade han garanterat fått skvasår i öronen ) är varmt, doftar olja, har tända värmeljus och väggarna sluter sig runt om en med toner av brunt...Man lixom bara trivs där :) Kan varmt rekomendera er som har någon form av skada att leta er ut till Sjöbos skogar...



Fina diplom på väggen...




Den makalösa manicken ;)









Sen bjöd resten av dagen på arbete i Färila...Det var jag och fröken Stener som höll i tåtarna denna afton...Hyfsat med folk och tiden rann på och imorgon är jag på det igen då jag och Nicklas jobbar helg och tjänar storkovan...Men nu har man äntligen landat i soffan och zappar mellan Xfactor, bandy och en kycklingrulle från Målet...

 Fredagsmyset på jobbet stod jag för eller rättare sagt Kakfen i Färila...




Kan lova att jag och Stener hamnade i sockerkoma efter intaget och självklart gick allt ner...



Målets Kycklingrulle med fetaost...to die for!



Rosorna från min älskade sambo har slagit ut och får mig att tappa andan ;) Såååå vackra!!!!


Trevlig helg från mig!


<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar