torsdag 22 november 2012

Tisdag/Onsdag...

I tisdags så var det spinning i bunkern och nu börjar det att dra ihop sig för att riva av det sista passet med gänget i Färila då vi beslutat att jag inte fortsätter att leda där...Kommer SAKNA deltagarna och den energi och glädje dom gett mig under dessa terminer...TACK till er!



Annonsen för Citygym i Ljusdal kom ut i Allehanda Hälsinge...Tycker att priserna är fantastiska så nu hoppas jag att ni kommer och ger järnet med oss...Alltså ett månadskort för 250 spänn!!! Låter som årets Julklapp det ;) Eller varför inte lösa ett årskort?





Igår var det dax för träning med Mathilda och Susanne...Körde 20 minuters kondition och sen styrka...Blev lite fria vikter, bänkpress och nytt för kvällen marklyft med rodd...

















Rätt nöjd att jag i en ålder av snart fyrtio åter igen fixar en spagat...Blev lite förvånad själv när jag skulle stretcha hamstring...


Stefan snurrade hjul han...


Nu är det dax att dra iväg på kvällens BP med Camilla för att sedan få landa i soffan!

Trevlig kväll!

<3 <3 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar