lördag 3 november 2012

Trick or treat...


Pumpan tänd...

Halloween är här och även alla läskiga barn som ideligen knackar på dörren...Allt lördagsgodis försvann i ett nafs men gömde min m Peanutpåse med omsorg...Borde ha varit till kyrkogården och tänt ljus ikväll men efter en dag på jobbet med fullt ös så valde jag soffan men sänder en tanke till alla där uppe och sen funkar det nog fint att göra ett besök där imorgon...


Ett kusligt killgäng...



Även tjejerna var ute och spökade...



Min bara min...


Hämtade ut mitt nya protein från Gymgrossisten idag...Valet föll på Whey 100 efter ett snack med de biffiga grabbarna ;) Fast nästa gång beställer jag nog Whey 80 då den är hundra spänn billigare och skillnaden på proteininnehållet inte skiljer så mycket...Nu återstår bara en sak TRÄNINGEN som lyser med sin frånvaro!!! Jag verkligen HATAR mitt ben nu!!! Men jag vilar på och tar det lugnt och hoppas på att jag en dag vaknar och allt är som vanligt...Man verkligen inser hur MYCKET man ÄLSKAR träning när man inte kan/får hålla igång som man är van...Men imorgon är det dags för BP och då får man i vanlig ordning dra på lite extra i övre delen och låta den nedre vila...


Gymgrossisten 269:-


Fick finaste toppen av min mamma i födelsdagspresent...Märket är ajlajk och köpt på Kardemumma...En härligt brun romantisk sådan och den följer givetvis med i resväskan då jag drar på Hälsomässan nästa helg...TACK igen mamma!!!!


Kardemumma...






Min dotter vet hur hon ska få sin mamma på bra humör igen när hon känner sig en aning deppig...Hon skickade bilder på sin otroligt ungdomsläckra mamma...Fast stundvis mellan skratten så visste jag inte om jag skulle gråta för fytusan VILKEN bild!!! Och säger bara en sak...BORAT jag Carina Lundh var FÖRST!!!! Men när jag ser bilden så tänker man..HUR FASEN TÄNKTE JAG DÄR???? Skulle jag sola bort bikinibrännan...Hahahaha!!!! Ja tänk vilken pudding man var på tidiga 80-talet!!!!! Ett gott skratt förlänger livet och det var just vad jag gjorde när jag fick se det här!!!

Ser ju helt seriös ut oxå...Hahaha!!! Tror jag döööör!!!!


Trevlig Halloween där ute!




<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar