lördag 17 november 2012

Suprise...




Jag har gått igenom en prövning de senaste 48 timmarna...Vad som hände? Jo något virus på Facebook gjorde så jag fick begränsad åtkomst till webbplatsen i några dagar...Jag kunde följa men inte gilla och kommentera och ni kan bara gissa hur många gånger jag tröck på gillaknappen för att få se den där enerverande rutan med texten att det var KÖRT dyka upp!!! Men jobbigast var nog att man inte kunde svara eller kommentera saker som skrevs till mig...Kände mig otrevlig men det vet ni redan att jag inte på något vis är ;) Skrev till t.o.m vid ett tillfälle ett manligt könsord och tröck på enter för jag tänkte att det skulle vara så typiskt att det skulle börja funka då men NOT!!! Fröken Martinsson som var på besök vred sig lite nervöst i soffan vid det tillfället men jag tänkte att jag bara skulle bli glad och bjuda  på det bara allt fungerade igen men gissar att jag snabbt skulle ha tryckt på radera inläggetknappen :) HELT SJUKT vilket beroende Facebook har blivit och tänk så många timmar man slänger bort men samtidigt ger den en härlig kommunikation oss FBvänner emellan...

Så min morgon började med att jag testade gillaknappen och det FUNKADE!!! Sen var man snabb att svara på alla inlägg i inkorgen osv...Sen fick jag se något som gjorde mig smickrad till tusen...Fröken Alice Nilsson hade tecknat av mig! Blev lite blötögd av själva grejen och tycker att hon är grym på det hon gör...Men gissar på att hon är rätt less på att se min nuna vid det här laget ;) TACK snälla för en fin bild!










Förövrigt vill jag bara säga att Kiropraktiker Juhl ligger högt upp på min gillalista just nu för han har gjort mitt liv behagligt igen men vågar knappt tro att allt är på vägt åt rätt håll för jag är såååå livrädd för ett bakslag...Vet inte om jag skulle fixa det nu men positiva tankar, stort tålamod och sunt förnuft så kommer det här förmodligen bli hur bra som helst...

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar