måndag 19 november 2012

Sista söndagen...

Ännu en arbetad helg och kom just på att det var min sista som anställd på simhallen...Har några veckodagar kvar att jobba och sen börjar jag på min nya arbetsplats Citygym...Ser fram emot en förändring i mitt liv men många av de sysslor jag utför på mitt nuvarande jobb kommer att följa med mig så som städning, gyminstruktioner och spinning men samtidigt tillkommer många nya spännande utmaningar...

Idag var det fullt ös...Gymmet fylldes direkt på morgonen och många badgäster strömmade in när vädret inte var det bästa...Körde även en gyminstruktion med två Färilabruttor som bad om min hjälp så jag skrev ut ett program dom ska följa och tror att det här kan vara en vändning då dom kört fast lite i sitt tänk om träning...

När jag kom hem blev det lite slappa i soffan för att sedan ta med mig Julia för ännu ett efterlängtat pass Pump...Behöver jag säga att energin och viljan fanns där som ALLTID!!? Känner mig rätt tjatig men det är så det är...Varje söndag är för mig speciell och ibland dyker nya ansikten upp och då får man som instruktör en extra kick och vill få dom att bara ÄLSKA passet...Jag lyssnade på min kropp och lät bli att trycka på i benböj/utfall men hoppas snart att jag är åter på mina 30 kg i benböjen så jag slipper mina "fågelben"...Musklerna där har för länge sedan sagt hejdå men dom ska välkomnas tillbaka mycket snart ;) Så glad att jag åtminstone får ta ut mig i överkroppen och det börjar ge resultat...Lite har "knölarna" växt och bara jag ser till att få i mig lite mer näringsrik mat så kan jag blir ännu starkare ;) Ska även beställa hem gainer så jag får i mig lite extra kolhydrater :)




Laddad för ett pass...




Och tre laddad brudar innan passet...







Och min fina vän Jea dök upp och körde på...









Susanne börjar "biffa" till sig rejält...



Som alltid efter ett pass så flödar endorfinerna  och hunger slår till så jag och mina flickor fixade till Tacos trots sena timman...Självklart blev det lite godis och Solsidan också...













<3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. Vart kommer tv-bänken och soffbordet ifrån? Verkligen supersnygga båda två :)

    SvaraRadera
  2. Tack snälla :) Bordet är köpt på Natuzzi i Stockholm och det var i ek förut men ommålat och tvbänken är köpt på Kardemumma Ljusdal men finns nog att beställa hos Svenssons i Lammhult o serien heter Arctic :)

    SvaraRadera