tisdag 20 november 2012

Gårdagen...

Dagen började mindre bra då jag nåddes av beskedet att Tomas Fors ryckts bort under natten...En man jag är glad att jag fick lära känna...Fanns alltid något att prata om när vi stötte på varandra och oftast handlade diskussionerna om min träning och min sambos bandy i Öst...Han var en kämpe som fightade in i det sista mot sin sjukdom...Jag sänder en tanke till hans familj och även till alla som på något vis haft med Tomas att göra...Vila i frid...

Efter en trög start väntade dagens sysslor...Prio ett var att förvandla en grå bil till en vit och jag är glad att min sambo inte såg hur den såg ut då han förmodligen hade blivit helt förstörd...Men alltså, TREHUNDRA spänn för en biltvätt!!! Av ren snålhet väntar jag med att tvätta den andra men det blir juh inte billigare för det ;) Och som oftast då man tvättat bilen så förvandlas minusgrader till plus och slasken börjar sakta men säkert färga den grå  till en trehundrakronorsplåga IGEN!!! Det går så runt!!!


Lite snävt inkört på vänster sida som alltid ;)



Det bästa med att tvätta bilen...



Ren och fin!!!


Sen syssla nummer två var en favorit i repris...Julia bad mig göra den goda grytan som jag fick recept på av Anna...Lika gott varje gång och för er som inte har prövat den så finns receptet utlagt här på bloggen...



Var in en sväng och hälsade på Tobbe och Mårten nere på Citygym och dom slet på som vanligt...Önskade jag hade talangen att hjälpa till men sorry...Till helgen ska jag ner och börja planera lite för cafeterian och ge mig på lite fönsterputsning så jag känner att jag bidrar med nått...Annars snurrar tankarna runt att få ihop de pass vi ska köra och fröken Martinsson är redan i full gång med musik så hon ligger inte på latsidan direkt...






Längtan att få köra i maskinerna är STOR!!!



Inköpta glaspartier...



Dörrar check!



Mårten in action!


Mådagkväll lika med träning med Mathilda...Hon hade även med sig Jossan så vi blev tre som körde på med lite crossfit...Härliga tjejer det där ;) Blev fokus på stationerna med överkropp för mig och fick avundsjukt se på när brudarna plågade benen...Det där med upphopp på bänk var inte deras favorit men med lite jävlar anamma så fixa dom det medans jag själv satt drömmande där och vill inget heller än att få toksvettas och PLÅGAS!!! 






Två ärtiga bruttor som körde härliga utfall....

Ikväll väntas jobb uppe i Färila och jag hoppar i spinningstassen för att helt sittandes riva av ett pass för mina deltagare och dom ska få slita och jag då skrika ;)


<3 <3 <3

3 kommentarer:

  1. När kommer det nya gymmet att öppna?
    Kommer det vara mkt spinningpass?
    Erbjuds det PT?

    //Träningssugen

    SvaraRadera
  2. Tjo! Vi siktar på 8 december om allt går som det ska :) Vi kommer satsa på spinning och det blir säkert 6-8 pass i veckan och i framtiden hoppas vi kunna erbjuda PT träning :)Välkommen!!!

    SvaraRadera
  3. Åhh kanon :-)
    längtar

    SvaraRadera