tisdag 27 november 2012

Mobilmåndag...

Idag har man tillbringat timmar i telefon...Min blivande chef är nog rätt less på min röst men erkänner det inte ;) Han säger mest att det är så bra att jag ligger i och är så engagerad...Mina senaste dagar har även gått åt till att sy ihop ett skivstångspass för jag har fått äran att göra ett inhopp istället för Johanna och ska leda hennes pass i Söderhamn nu i veckan...Lite pirrigt men det är väll bara att improvisera om jag glömmer what to do ;) Men jag nöter på någon dag till...



Jag är så tacksam att jag har mina fina träningsvänner som gör träningen så mycket trevligare...Ikväll var vi fyra som lade vikten på kondition och även jag matade på lite mer än vanligt för jag misstänker att mitt ben nu behöver komma igång för att stärkas upp igen men jag lyssnar efter singnalen som säger stopp men den infann sig knappt ikväll och det är ett gott tecken...Blev crosstrainer för mig och Hanna medans Sofia och Mathilda körde både den och löpbandet....Sen plågade vi magen och avslutade med en enkel crossfit med 4 stationer...Sååååå skönt att få svettas för det har varit väldigt sparsamt med det på slutet...


Hanna "crossar" på...


Full fart på banden...













Toves sällskap fick vi under stretchen...


Sen har jag hittat MÅSTE ha tightsen från NIKE!!!!! Blir nog ett klick på datorn gissar jag på ;)









Ikväll mös jag och tjejerna i soffan och kollade in självaste Mark Zuckerberg...Vilken kille och VILKA pengar han dragit och drar in...Fast jag irritera mig på honom för han är den som gör att man ibland lider av tidsbrist ;)



Soffan är min bästa vän!!!

Godnatt!

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar