fredag 30 november 2012

Citygym Söderhamn...

Onsdagen var då min näst sista städdag och trots att vi sliter häcken av oss så kommer jag på något underligt vis att sakna det för känslan när man gnott färdigt är fantastisk...Bjussade kollegorna på tårta så nu förväntar jag mig ett avskedskalas som heter duga nästa vecka då jag gör min sista dag där ;)







Klockan tolv släppte mina kära kollegor iväg mig då jag skulle vidare till Söderhamn och leda ett styrkepass med en liten grupp på Citygym...Hämtade upp Martina på gymmet i Ljusdal och vi rullade iväg...Allt flöt på bra till strax efter Hudik då himmelen öppnade sig och STORA snöflingor vräkte ner på tvären och snöröken var skrämmande...Jag fixade inte mer än 70 km/tim då jag blev snöblind och hade ingen koll på vart på vägen jag befann mig...Stressad av bilar bakom som inte vågade köra om då omkörningsfilen var snöfylld fick en att känna sig som en bromskloss eller snarare som en söndagsåkande pensionär...Valde att ignorera dom för jag ville komma fram hel...

Fotade lite i gymmet och sen i lokalen där jag ledde mitt pass som gick rätt ok men allt kan bara bli bättre ;)

















Spotify...

















Höghöjdsspinning...





Golvet under renovering...



Härliga fönster...




Vid 21.oo rullade jag hemmåt och snöfallet hade ÄNTLIGEN avtagit...När man tränat blir man hungrig och trots att jag inte gillar Mc Donalds så ville jag bara få stopp på en kurrande mage...Nöjd, nja, men proppmätt for man vidare och väl hemma möttes man av doften av nybakta pepparkakor så efter några sådana vart jag nöjd kan jag lova...









<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar